יום שני, 7 בפברואר 2011

עדכון תיק מניות קצר טווח "נשיא שוק ההון" (7/2)

שלום חברים,

להלן עדכון תיק המניות הקצר טווח שלי :

אם כן השבוע נכנסו 2 מניות חדשות לתיק , אך הפעם רק בחצי מהכמות המקורית . בד"כ אני מעלה טריידים ברמת אמינות גבוהה וסיכון נמוך ולכן כל טרייד נפתח בגודל של 20% מהתיק . הפעם גם מפני שהשוק נמצא באיזור קצת מסוכן , וגם מפני שמדובר במניות תנודתיות בוצעו העסקאות בגודל של 10% בלבד מהתיק.

המניות נכנסו בהתאם לניתוחים שעלו כאן באתר:
  • פרולור ביוטק - נכנסה אתמול לתיק בשער 2180 (בינתיים 1.42%+)
  • פטרוכימיים - נכנסה היום לתיק בשער 1878 (בינתיים 0.85%+) .
  • 80% מהתיק עדיין מחוץ לשוק .

כאמור מדובר בטריידים בסיכון גבוה , ולכן בוודאי שאין כאן כל המלצה לרכישה. אני מפרסם זאת לטובת הקוראים הקבועים והתלמידים שלי . (כידוע , אני נוהג לכתוב כאן באתר את כל הטריידים שאני עושה ולכן אני לא אפסח גם על הטריידים היותר מסוכנים, אבל חשוב להבין שהם לא באותה קטגוריה כמו הטריידים שהתרגלתם לקבל כאן).

שבוע טוב,

עידן נשיא

מרצה בשוק ההון ומאמן אישי במסחר
מייסד ביה"ס להשכלה פיננסית " נשיא שוק ההון"
_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה