יום חמישי, 3 בפברואר 2011

סיכום חודש ינואר ב"נשיא שוק ההון" (3/2)

שלום לכל הקוראים,

חודש ינואר היה חודש קשה יותר למסחר. החודש נפתח בדשדוש ברמות השיאים , כאשר לקראת סוף החודש ראינו התחלה של מימושים במדדים המובילים.

כפי שיכולתם לראות בתקופה האחרונה אני די עסוק , ולכן יש לי פחות זמן להעלות תכנים באתר. עם זאת אני באמת משתדל להעלות כאן טריידים וניתוחים בזמן אמת לטובת הקוראים הקבועים.

כמה מילים על המוכנות שלנו (כאן באתר) לקראת מהלך יורד:

אם כן הירידות האחרונות לא תפסו אותנו בחשיפה מלאה לשוק. שכן קוראי האתר קיבלו כאן איתותים לקראת מהלך יורד עוד בחודש דצמבר .

 ב19/12 (בקישור המצורף) כתבתי כאן דרך פעולה לחודש ינואר :
"יש סיכוי סביר שנראה בפתיחת שנת 2011 תיקון יורד במדדים. דרכי פעולה לטווח הקצר: כדאי לדעתי להמשיך עם הלונג והחשיפה לשוק בטווח הקצר. מומלץ לעקוב אחרי התנהגות השווקים , ולחפש נקודה נוחה ללקיחת רווחים בטווח הקצר.במידה ואכן נראה סימני חולשה מהשווקים , לצמצם חשיפה לשוק של התיקים קצרי הטווח בפתיחת 2011 "
בנוסף ניתן כאן ניתוח מפורט למדדים עם איתותי יציאה מלונג ב-4/1 (בקישור המצורף)

לכן , בהתאם ניצלתי את חודש ינואר ללקיחת רווחים בתיק הארוך טווח , וכמובן לביצוע מעט עסקאות בתיק הקצר טווח (שכעת כולו נמצא מחוץ לשוק) .

להלן סיכום הטריידים בתיק האיתותים לחודש ינואר :
  •  מניית אפריקה - סה"כ הניב לי טרייד זה 6.40%+ , כאשר מי שנשאר עם המנייה עד סוף החודש הרוויח 27%+ על האיתות הזה ! .
  • מניית פיבי - סה"כ תשואה בטרייד זה 5.56%- .

לסיכום , באופן אישי תשואת התיק לחודש זה הינה 0.17%+.

לעומת המדדים המובילים :
  • תשואת מדד ת"א 100 בחודש ינואר- 1.65%- .
  • תשואת מדד ת"א 25 בחודש זה הינה - 2.54%- .

לכן גם החודש, הצלחנו לקרוא את השוק בצורה נכונה , ולסיים בתשואה חיובית ביחס למדדים המובילים.

להלן סיכום הטריידים במט"ח שעלו כאן באתר החודש:
  • AUD/NZD - שורט , הניב 100+ פיפס רווח.
  • GBP/CHF - שורט , הניב 200+ פיפס רווח (טרייד בוצע בפורום עם התלמידים).

 כולי תקווה שבחודש הקרוב יהיה לי יותר זמן לסחור, ובהתאם אני אעלה כאן יותר טריידים .

תודה לכל הקוראים הקבועים , בתקווה להמשיך ולהציג ביצועים גבוהים גם בחודש הבא !

_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

4 תגובות:

  1. עידן,
    אכן חודש קשה, אבל לא נורא.
    מחכים לשובך לאתר ולמסחר...

    אני לא רוצה להעליב אף אחד, אבל אני מוכן לסחור רק על האיתותים שלך, לא על האיתותים של שאר החברים בפורום - למרות שישנם לא מעט איתותים מוצלחים.

    נקווה שפברואר יהיה חודש מוצלח יותר.
    אביב

    השבמחק
  2. היי אביב,

    אני באמת מקווה שבחודש הקרוב יהיה לי קצת יותר זמן למסחר.

    בכל מקרה רק שתדע שהחברים בפורום הם תלמידים שלי, ולכן סוחרים לפי השיטה שאני מלמד. ככה שאתה יכול לעקוב ואם אני כותב שאני נכנס לטרייד אז תדע שזה טרייד ברמת אמינות גבוהה לפי השיטה.

    אבל כמובן שאתה לא חייב, ומוזמן לעקוב רק אחרי ..

    שיהיה חודש מוצלח,
    עידן נשיא

    השבמחק
  3. עידן תמשיך בשלך
    ישר כוח


    יוסי ביטון
    נ.ב.
    ליום רביעי אני מארגן לך מקרן בצורה פרטית

    השבמחק

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה