יום ראשון, 20 בפברואר 2011

דלק ישראל - נמצאת באיזור של איסוף, מעניינת לטווח הקצר (20/2)


דלק ישראל: (גרף יומי)

המנייה נמצאת כרגע באיזור של איסוף , לקראת תנועה חיובית בטווח הקצר.
בגרף היומי ניתן לראות שהמנייה נבלמה , והיא לקראת יציאה מן המגמה המשנית היורדת.

טכנית:
  • המנייה נתמכה על קו אופקי + קו מגמה עולה .
  • באיזור התמיכה ניתן לראות כסף אשר נכנס למנייה (גידול במחזורים).
  • נרות יפנים עדיין חלשים .
  • מתנדים לקראת היפוך חיובי (עדיין לא איתות לונג) .

ניהול פוזיציה :
  • שער נוכחי - 12310 .
  • אפשרות כניסה ללונג לאגריסיבים ברמות הנוכחיות (סיכון גבוה) , לסולידים מומלץ לחכות לאישור מלא מן המתנדים לפני כניסה.
  • יעד ראשון - 13490 (כ-10%+ מעל לשער הנוכחי)
  • סטופ - בסגירה מתחת ל-12080 . (סטופ קצר 1.85%-)

עוד הסברים על הגרף המצורף!

עדכון תיק מניות קצר טווח "נשיא שוק ההון":

בהתאם לניתוח דלק ישראל נכנסה היום לתיק האיתותים (משקל בתיק 10%) בשער 12320 (כמעט בנמוך היומי).

דרך פעולה - כאשר המנייה (אשר נמצאה ברשימת המעקב)  היתה 1.5%+ נתתי פקודת קנייה ב-0.8%- והיא נתפסה לקראת הנעילה. (עכשיו ראיתי שהפקודה נכנסה ולכן אני מעדכן בהתאם) .

לכן כרגע התיק חשוף 70% לשוק לאחר יציאת כלכלית ירושלים וכניסת דלק ישראל.

להלן פירוט האחזקות בתיק:
טווח קצר : כיל (20%) אינטרנט זהב (20%) דלק ישראל (10%) .
טווח בינוני (שבועות-חודשים) : רציו (10%) פרולור ביוטק (10%) .

2 טריידים נסגרו כבר החודש:
  • כלכלית ירושלים - 11.41%+ .
  • פטרוכימיים - 3.83%+ .

כרגיל במידה ויהיו עדכונים זה יעלה בדף הראשי !
_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

4 תגובות:

  1. עידן שלום,
    ראשית אני רוצה להודות לך שוב על הפרסום של הטרייד, ולאחל לך הצלחה בו.
    כמי שעוקב אחריך בזמן האחרון, הייתי שמח מאוד אילו היית מפרסם את הטריידים בזמן שאתה בעצמך נכנס אליהם, ולא כפי שנעשה בטרייד הנוכחי בו פרסמת אותו לאחר סיום יום המסחר.
    אני בטוח שזה לא בכוונת זדון, אני בהחלט חושב שיש לך פוטנציאל להיות מוביל בתחום הזה בארץ, אך לדעתי אחת הבעיות הגדולות של מנתחים אחרים היא שהם מפרסמים טריידים באיחור - כך שהעוקבים אחריהם לא יכולים להכנס בעצמם, ובנוסף, ירוויחו מעצם זה שהעוקבים אחריהם ייכנסו (הרי עוד הוראות קנייה בד"כ מעלות את המחיר).

    שוב תודה ושבוע מצוין,
    אביב

    השבמחק
  2. היי עידן נהנתי לראות את הניתוח הטכני של המניה אני רכשתי אותה כבר ביום רביעי האחרון הייתי שמח לשמוע ממך איך אתה קובע יעד למניה לאחר שהיא מבצעת תיקון מעלה. תודה שי

    השבמחק
  3. היי אביב,

    קניתי את המנייה בשעה 16:10 , ממש לפני פתיחת שלב הנעילה . (כשזיהיתי את הירידה לנמוך היומי) . בד"כ להכין גרף + מלל לוקח לי משהו כמו 40 דקות , ולכן כבר פרסמתי את הפוסט בערב בלי לחץ..

    בקרוב המצב הזה ישתנה . בעוד כחודשיים/שלושה יפתח שרות איתותים למנויים ב-SMS . השירות יהיה זול משמעותית מכל שירות אחר בארץ והמעבר למסרונים באמת יהפוך את האיתות למיידי .

    כרגע אני כותב באתר במטרה שאנשים יראו את הצלחת השיטה שלי ויבואו ללמוד בקורסים . אין לי כל רווח מפרסום התיק שלי והוא נועד לעזור. (אין לי כל מטרה שאנשים יקנו אחרי) .

    עקב התגובות הרבות שאני מקבל ובנוסף בקשות רבות שקיבלתי מהקוראים , אני עומד להקים שירות שכזה.

    שבוע טוב גם לך ידידי !

    השבמחק
  4. שלום שי ,

    את היעד למנייה אני קובע לפי כלים לניתוח טכני :
    זה יכול להיות לפי תבניות , קווי מגמה , קווי תמיכה והתנגדות או סרגל פיבונאצ'י .

    במקרה של דלק ישראל , היעד נקבע לפי קו ההתנגדות הבאה.

    בברכה,
    עידן נשיא

    השבמחק

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה