יום שלישי, 25 בינואר 2011

טרייד מט"ח אשר ביצענו היום בפורום (25/1)

שלום חברים,

עקב עומס בשבוע החולף לא הספקתי להעלות ניתוחים בזמן אמת בדף הראשי באתר. עם זאת פורום התלמידים שוקק חיים ושם עשינו כמה טריידים מאוד יפים השבוע. אני רוצה לשתף אתכם בטרייד מט"ח אשר ביצענו היום והניב כ-300+ פיפס רווח .

את הטרייד העלה בגרף היומי דודו גנון :

  • איתות שורט לצמד GBP/CHF , כמובן לפי השיטה הנלמדת בקורס.


אני הצטרפתי לניתוח , והוספתי ניהול לטרייד בגרף 4 שעות :

  • יציאה מן התעלה המשנית העולה + איתותי שורט מכל המתנדים .

בנוסף הוספתי קווי פיבו' לקבלת יעדים לטווח הקצר :
  • שער כניסה - 1.5175.
  • S.L - 1.365-80
  • T.P 1 - 1.5030
  • T.P 2 - 1.4910
  • T.P 3 - 1.4790 


ומס' שעות אחר כך הצמד טס בכיוון הטרייד כ-300+ פיפס.

  • באופן אישי הניב לי טרייד זה 200+ פיפס רווח תוך מס' שעות !

ניתן לראות התוצאה בגרף המצורף:


לכן בימים שאני לא מספיק להעלות גרפים בדף הראשי באתר אתם מוזמנים לבקר בפורום (בתחתית האתר) , ולהתעדכן שם בפעולות שלי ושל תלמידי !

_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה