יום רביעי, 19 בינואר 2011

עדכון מניות בתיק האישי המתפרסם באתר (19/1)

שלום חברים,

בעקבות מספר פניות שקיבלתי, אני אעלה כאן מדי פעם סיכום מסודר של המניות אשר נמצאות בתיק האישי שלי . מי שעוקב כאן באתר באופן קבוע בוודאי יודע שאת כל האיתותים לכניסה ויציאה אני מפרסם כאן באתר בזמן אמת .

להלן הפוזיציות הפתוחות בתיק:
  • מניית אפריקה (נכנסה לתיק ב-3/1 , שער 2439) - בינתיים תשואה של 6.60%+  (ב- 12 ימי מסחר).
  • מניית פיבי (נכנסה לתיק 16/1 , שער 8100) - בינתיים תשואה של 0.31%+ (ב-4 ימי מסחר)

כרגע רק 40% מהתיק חשוף לשוק דרך מניות אשר לדעתי יכולות להניב תשואה עודפת בזמן שהשוק מדשדש מתחילת החודש (ברמות השיאים). ולכן התיק נמצא בסיכון נמוך , בציפייה למימוש במדדים אשר יכול להגיע בטווח הקצר.

במידה ויהיו שינויים בתיק אני אעדכן על כך כאן בדף הראשי של האתר !

______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים

2 תגובות:

  1. שלום עידן,
    רציתי לשאול אם ישנה אפשרות בנוסף לפרסומים בעמוד הראשי שלך, שתפתח טאב באתר שירכז את האיתותים לפי הנושאים השונים. אני יודע שזה קצת מסבך את העניינים, אבל לי כקורא יהיה הרבה יותר קל אם תהיה הפרדה בין הפרסומים המרכזיים שאני אוהב מאוד לקרוא, לבין האיתותים במט"ח, לבין האיתותים במניות וכו'.
    אשמח אם תשקול את העניין.
    תודה רבה,
    אביב

    השבמחק
  2. שלום אביב,

    אני מודע לצורך הזה של לסדר את האיתותים באתר.
    בפורמט הנוכחי של הבלוג זה לא כלכך ישים,
    ולכן אני בונה בימים אלה אתר חדש ומסודר.

    האתר החדש יעלה לאוויר בעוד כחודשיים , אבל בינתיים נמשיך לעבוד בפורמט הנוכחי.

    מצטער על חוסר הנוחות אשר תיפתר בקרוב..

    בברכה,
    עידן נשיא

    השבמחק

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה