יום שבת, 1 בינואר 2011

סיכום שנת 2010 ב"נשיא שוק ההון"


סיכום שנת 2010 , מבית "נשיא שוק ההון" :

שנת 2010 היתה שנה קשה יותר למסחר ביחס לשנת 2009, בה ראינו עליות חדות במדדים. השנה האחרונה אופיינה בדשדוש במדדים המובילים , עם נטייה לעליות קלות בחצי השני של 2010 .

לאורך שנת 2010 פרסמתי כאן באתר (בזמן אמת) את כל הטריידים אשר ביצעתי בתיק הקצר טווח האישי שלי .

את התיק קצר טווח אני מנהל באופן הבא :
  • כל הטריידים נפתחו לפי שיטת המסחר האישית שלי , אותה אני גם מלמד בבי"ס להשכלה פיננסית של "נשיא שוק ההון".
  • כל הטריידים הינם לטווח קצר (בד"כ שלושה ימים עד שלושה שבועות)
  • התיק מחולק ל-5 חלקים , כאשר כל טרייד נפתח באותו סכום של השקעה (כ-1/5 מגודל התיק).
  • בכל טרייד הסטופ (קטיעת ההפסד) היה מוגדר באיזור של 5% הפסד למנייה. (כלומר בכל טרייד סיכנתי לא יותר מ-1% משווי התיק הכולל) .
  • הסכום המוצג בטבלה הוא לשם המחשה בלבד.
  • רוב המניות בתיק היו מתוך מדד ת"א 100 , כאשר אחוז קטן היו מניות יתר בעלי סחירות ממוצעת גבוהה.

תשואת התיק בשנת 2010 בהשוואה למדדים המובילים:
  • תשואת התיק הקצר טווח מבית "נשיא שוק ההון" - 43.58%+ !
  • תשואת מדד ת"א 100 - 14.93%+ .
  • תשואת מדד הנאסד"ק - 17.36%+ . 

להלן פירוט כל הטריידים במניות אשר בוצעו השנה בתיק :

קצת סטטיסטיקה:
  • בשיטת המסחר שלי אני מנתח לא מעט מניות מתוך מדד ת"א 100 , עליהם אני מפעיל מספר "מסננים" . מטרתם של "מסננים" אלו הינם לסנן התראות שווא ולהשאיר טריידים ברמת אמינות גבוהה . (כלומר הקטנת הסיכון והגדלת הסיכוי).
  • בממוצע אני מעלה 4 טריידים בחודש בלבד , אך ברמת אמינות גבוהה . לכן ניתן לחלק את התיק ל-5 חלקים ולסחור בהתאם.
  • במהלך השנה לא היו 5 טריידים במקביל אף לא פעם אחת , ולכן לא היה מצב בו כל הכסף היה חשוף לשוק .
  • החשיפה הכי גבוהה לשוק במהלך השנה היתה 4 טריידים במקביל (חשיפה של 80% מהתיק למניות).
  • במהלך השנה נפתחו 47 טריידים מתוכם 39 הסתיימו בתשואה חיובית ,מדובר באחוזי הצלחה גבוהים במיוחד- 83% הצלחה !
  • תשואה חודשית ממוצעת לתיק השנה הינה 3.63%+ .
  • כל האיתותים לפתיחה וסגירת טריידים עלו כאן באתר בזמן אמת .

להלן פירוט כל הטריידים במט"ח אשר בוצעו השנה בתיק :


קצת סטטיסטיקה:
  • לאורך השנה העלתי לא מעט ניתוחים וטריידים במט"ח , כאשר מאז חודש אוגוסט העלתי איתותים בצורה מסודרת ועקבית (כולם בזמן אמת).
  • בארבעת החודשים בהם פרסמתי איתותי מט"ח - הניבו האיתותים תשואה נהדרת של  2050+ פיפס רווח !
  • בתיק אותו אני מפרסם , כל הטריידים נפתחים באותו הגודל, ובמינוף של 1:5 בלבד.
  • מאז חודש אוגוסט נפתחו 21 טריידים מתוכם 18 הסתיימו בתשואה חיובית (86% הצלחה !).
  • הסכום המוצג בטבלה הוא לשם המחשה בלבד.

סה"כ הניב תיק המט"ח (בארבעה חודשים בלבד) ובמינוף נמוך ,
תשואה של 102.5%+ !

לסיכום:
 
למרות השנה המדשדשת בשווקים , האיתותים אשר עלו באתר הניבו תשואה עודפת.

כל האיתותים פורסמו כאן באתר בחינם ובזמן אמת , במטרה להראות את איכות אסטרטגיית המסחר  - אותה אני מלמד בקורסים  בבית הספר להשכלה פיננסית של "נשיא שוק ההון" .

במהלך השנה האחרונה הקורסים צברו תאוצה , והרבה תלמידים חדשים מצטרפים למשפחת הסוחרים . למי שמבקר בפורום (בתחתית האתר) ניתן למצוא טריידים וסקירות של בוגרי הקורסים,  אשר מראים רמה גבוהה וטריידים רווחים למרות הניסיון הקצר במסחר .

תודה לכל הקוראים הקבועים על המיילים החמים , ותודה לתלמידים הנהדרים שלי על התגובות והתרומה שלכם לפורום .
ההצלחה שלכם במסחר היא ההצלחה שלי כמרצה !

שתהיה לנו שנה מוצלחת ,
עידן נשיא

_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה