יום שלישי, 28 בדצמבר 2010

ניתוחים של בוגרי קורסים ב"נשיא שוק ההון" - הפעם טריידים במט"ח (28/12)

שבוע טוב לכל הקוראים,

באופן אישי אני קצת עמוס בעבודה ולכן לא היה לי הרבה זמן למסחר השבוע.
עם זאת בפורום , התלמידים והקוראים הקבועים עושים עבודה נהדרת בתחום המט"ח. לכן גם אם אני לא מספיק להעלות טריידים, התלמידים שלי (אשר משתמשים באתה השיטה) עושים את עבודתם נאמנה.

ביומיים האחרונים עלו יופי של טריידים במט"ח אשר הניבו רווחים מאוד יפים:

EUR/USD (מאת דודו גנון) - איתות לונג (בקישור המצורף) :
טרייד חם , בזמן אמת (עלה בדקות האחרונות) - (28/12) שעה 13:15 .

GBP/CHF (מאת דודו גנון) - איתות שורט (בקישור המצורף) :
הטרייד פורסם הבוקר (28/12) בשעה 11:00 , והגיע ליעד תוך פחות משעתיים .
סה"כ רווח בטרייד זה 130+ פיפס !

AUD/USD (מאת דודו גנון) - איתות לונג (בקישור המצורף) :
האיתות עלה אתמול בערב (27/12) בשעה 22:00 .
בינתיים הניב טרייד זה 50+ פיפס רווח (והסטופ התקדם לעבר שערי הכניסה).

USD/JPY (שרשור משולב , דודו ואולג) - איתות שורט (בקישור המצורף) :
איתות ראשוני עלה ב-23/12 , ואיתות נוסף התקבל היום 28/12 .
בינתיים הניב טרייד זה 50+ פיפס רווח (והסטופ התקדם לעבר שערי הכניסה).

כיף לראות שגם כאשר אני לא מול המסחר,
השיטה עובדת, והתלמידים משתפים זה את זה בטריידים מצויינים ! 

_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה