יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

סיכום חודש יולי ב"נשיא שוק ההון"


סיכום חודש יולי ב"נשיא שוק ההון":

שלום חברים הסיכום החודש יהיה קצת שונה , החודש האחרון היה חודש מאוד עמוס לי מבחינה אישית ולכן כמעט ולא סחרתי .
עם זאת המשכתי להעלות כאן לא מעט ניתוחים וטריידים מוצלחים בחודש החולף !

להלן הטריידים שעלו החודש באתר בתחום המניות :

להלן הטריידים שעלו החודש באתר בתחום המט"ח :

והכי חשוב.......
האתר חגג ב-28/7 יום הולדת שנה להקמתו !

הנה כמה פרטים מניינים על האתר :
  • מאז הקמתו הועלה באתר 185 רשומות !
  • בהן למעלה מ-400 ניתוחים שונים על מניות, מדדים , מט"ח חוזים וסחורות !
  • בשנה האחרונה ביקרו באתר כמה עשרות אלפים של גולשים שונים !
  • לאתר יש כמות מאוד יפה של קוראים קבועים מכמה מדינות בעולם אשר נכנסים לכאן מדי יום כדי להתעדכן !

לסיכום , אני משקיע באתר לא מעט מזמני הפנוי ומשתדל לשתף אתכם בידע ובניסיון שלי בשוק ההון . הכתיבה שלי באתר נעשית בהנאה רבה ואני מקווה שגם לכם , הקוראים,  יש את אותה הנאה מקריאת התכנים... 

בברכה,
עידן נשיא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה