יום רביעי, 7 ביולי 2010

2 מניות מעניינות לטווח הקצר (7/7)


כמה מילים על אסטרטגיית המסחר שלי בטווח הקצר:

כידוע אני כרגע מחוץ לשוק - ומחפש הזדמנות נוחה לחזור שוב לשוק אם לשורטים או למניות , כמובן בהתאם להתפתתחויות בשווקים. אני מאמין שבימים הקרובים נקבל כיוון יותר ברור לשוק ( וכפי הנראה כרגע השורט יימשך ).

בינתיים אני מצרף לכם 2 מניות מעניינות לטווח הקצר, אשר עשויות להניב תשואה עודפת - במידה ונראה בימים הקרובים עליות/יציבות בשווקים  .


1) בזן:

טכנית:
  • פורצת היום יתד שוורית .
  •  מחזור קצת מעל לממוצע.
  • סטיות שווירות במתנדים הארוכים.
  • מתנדים קצרים חיוביים.

יעדים:
  • שער נכוחי - 179.
  • יעד ראשון - 189.
  • סטופ - 173 .

 עוד הסברים על הגרף !


2) כלכלית ירושלים:

טכנית:
  • לאחר תקופה ארוכה ניתן לראות יצירת שפלים עולים במנייה.
  • המחזור ביום המסחר האחרון היה מעל לממוצע.
  • המתנדים הארוכים בהתכנסות לקראת תנועה .

יעדים:

  • שער נכוחי - 2270.
  • יעד ראשון - 2480.
  • סטופ - 2200 .

מצורף גרף מעודכן !

שוב אזכיר שכרגע המומנטום בשוק הוא שלילי , ולכן מי שנכנס לשוק צריך להיות עם היד על הדופק ולעבוד עם הסטופים הקרובים שציינתי. באופן אישי עדיין לא הכנסתי את המניות לתיק , ובמידה ואעשה זאת אני אעדכן על כך בפורום "נשיא שוק ההון".

_______________________________________________________________________________
אין באמור לעיל לרבות כל מסמך ו/או קובץ המצורף לו משום יעוץ או המלצה לקנייה / מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסיים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כלים למשקיע - גרפים בזמן אמת

כלים למשקיע - שערים של מדדים מהעולם


שערי מדדים עולמיים באדיבות פורקס פרוז

כלים למשקיע - שערי מט"ח עדכניים


ForexProsשערי מט"ח בחסות פורקס פרוז - הפורטל למסחר במט"ח

חדשות שוק ההון - Bizportal

מאיה - מערכת אינטרנט להודעות בורסה